:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Sabtu, 26 November 2011

godek. jangan tak godek.

Salam and hai semua.

ingat lagi tak dengan head banner ni? saya ingat!! :') *emo giler..huhu*

Sebab dah tak tau nak post apa, jom buang masa ngan saya malam ni dengan menggodek balik entry yang lepas-lepas. Kalau orang terengganu cakap "kelebek, jangang dok kelebek.." Buruk? Bia ahhh. Hehehe.

First entry semasa bergelar seorang blogger. Funny loh. Kalau tak percaya, baca sendiri kat sini. [entry]

Huh? Kenapa entry ni tetiba bertukar jadi macam ni? Pelik nya!!! [entry]

Aduiii. Banyak jugak gambar-gambar yang wujud dalam blog ni. Malu pulak bila tengok balik. Dah laa secoet-secoet je. Huhuhu. [entry] [entry] [entry] [entry] [entry]

Bila first time pergi annual dinner yang betul-betul dinner, camni laa gayanya. Hahaha. [entry]

Haaaaa, agak-agak korang paham tak apa yang aku cuba sampaikan kat entry ni? Hanya orang tertentu yang datang dari negeri tertentu sahaja yang paham. Kuikuikui. [entry]

Entry time homesick. Cam memalukan jek kalau baca balik. Manja jugak aku rupanya. Iskk. :') [entry] [entry]

Tensen weyy idup macam ni dulu. Tak sangka aku dapat melepasinya dengan penuh berdedikasi. *tepuktanganuntukdirisendiri* [entry]

Uiksssss. Apa yang aku tulis sebenarnya ni? Kenapa tak nampak apa-apa? Try korang tengok. [entry] Atau mungkin korang kena usha entry yang selanjutnya. Hahaha. Sila ikut urutan oke! [entry1] [entry2]

Hermmmmm. Dah la dulu. Nak sambung tengok cerita House jap. Pastu nak tidur. Hehehe. 

p/s : bajet ade la kan yang tertipu dengan ayat-ayat pemanis *paksaan* supaya korang tertarik nak klik entry-entry tu kan. tapi kalau tak cuba tak tahu weyhhh *ayat pemanis dan pentarik hati lagi*


Tidak ada komentar:

:: IKLAN ::