:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Minggu, 18 September 2011

terima kasih sebab block lubang tersebut.

Salam and hai bloggers.


Situasi pertama : 
Hairan bin ajaib. Baru satu hari tak balik rumah sebab tolong member pindah rumah baru. Balik-balik rumah tengok air yang penuh satu kolah dah kering kontang padahal sebelum ni elok je bertakung air tu. Yang tambah pelik, ada lipan pulak sekor dalam kolah. Ntah dari mana ntah beliau datang. Ke lipan tu yang sedut air kolah sampai kering? Hurmmmmmm~~~ (-_-!)


Situasi kedua:
Owhh. Aku rasa macam dah boleh buat conclusion laa pasal lipan dan air kolah ni. Sebab air kolah dah kering buat kali kedua dan seekor anak lipan dijumpai sedang memberenangkan dirinya di dalam kolah tersebut. So, mesti selama ni lipan-lipan tersebut bersembunyi kat dalam lubang dalam kolah tu dan block air sehingga air kolah tidak bocor. Agak ingin berterima kasih di situ. Tapi dimana lubang itu menyembunyikan dirinya? Hurmmmmm~~ 
(-_-?)


Situasi ketiga:
Belum ada. Nanti dah ada aku update. Hehehehe.


ini lipan.
bukan lipas.

1 komentar:

Anonim mengatakan...

lipan ke lipas ??

:: IKLAN ::