:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Sabtu, 17 September 2011

kau nak tahu apa aku buat bila...

Salam and hai bloggers.

apa yang aku buat bila gaduh ngan adik aku? 
apa yang aku buat bila adik aku marah aku?
apa yang aku buat bila aku rasa adik aku tak hormat aku?
apa yang aku buat bila aku geram adik aku taknak dengar cakap aku?
apa yang aku buat bila adik aku kurang ajar dengan aku?

MENANGIS..SELAMA MANA AKU MASIH INGAT BENDA TU, AKU MENANGIS..

maybe im not a good sister
and maybe im not that matured to tell u things u should do
and what u shouldn't
because u are old, matured enough to think
and scold me back whenever i tell u what is the right thing to do
and i dont have the strength to fight u back
because whenever i make u angry
i will mad at myself 
and maybe that is why
older sister is always being an older sister.

p/s : orang yang ganas macam aku pun boleh kalah dengan air mata bila masuk part adik-kurang-ajar..blurghh~


1 komentar:

gadis bunga mengatakan...

kalau saya , saya debik jeh adik saya tuuu . penah je perang besar . lame lame baik jugak :)

jangan lemah depan adik .

:: IKLAN ::