:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Jumat, 16 September 2011

inilah cara kami 'bermesraan'.

Salam and hye bloggers.

Just take some time to rest my mind from all these paperworks and notes. My mid-exam just around the corner. Huwarghhhh! Ehemm. Ehemm. *clear throat* Tak tau macamana nak start entry kali ni sebab memang tengah blur gila. Gila pun tak blur macam ni. Disebabkan exam yang selalu datang tanpa diundang, dan diri ini semacam malas pulak untuk belajar pada petang yang damai ni. Teringat time selalu buat study group dulu. Aku suka study group dengan orang yang pandai-pandai ni sebab when i point out the things i dont know, they will give the answers. Owh, memang hidup aku menjadi sangat bermakna dengan adanya dorang. Thanks guys!

Dan akhirnya aku pun terlupa entry ni sepatutnya cerita tentang 'kemesraan'. Heh. Actually this is not about the 'kemesraan' between adam and hawa. Ini adalah 'kemesraan' antara seniors and juniors. Perghhhh. Aku kalau ikutkan hati dah malas nak ingat pasal Minggu Suai Kenal yang dikenali sebagai OSPEK. Aku memang tak sangka ospek kat sini sangat kejam macam orang yang nak masuk tentera. 

Sebagai seorang 4th-year-senior (eceyhhhh!), aku memang ternanti-nanti laa ospek ni. Time ni memang aku balas dendam habis-habisan.  Sebab masa aku first year dulu, memang teruk laaa aku and members yang sekali ngan aku time tu kena bambu ngan seniors kat fakulti kitorang. Malas aku nak cerita sebab memang menyakitkan hati, jiwa, dan raga. Issskk. :'(

comel kan uniform diorang? HAHAHAHA

And pada ospek kali ni, aku telah berlaku kejam pada 2 orang junior dengan menyuruh diorang untuk berlakon sebagai bidan yang sedang menyambut kelahiran bayi. Perghhhhh!! Marah-marah, tenking-tenking benda biasa je time ospek. And everytime aku teringat muka budak yang berlakon jadi ibu yang melahirkan tu, mesti aku nak tergelak. Dia punya acting mantapppppp weyyy!! HAHAHAHA.

Ehhh, tetiba aku rasa malas pulak nak menaip. So, dengan tetiba jugak aku nak tunjukkan korang gambar uniform aku time kena ospek dulu. 

macam ALIEN pun ada!! wuwuwuwu


Sekian, terima kasih. :'(

2 komentar:

jaya jr mengatakan...

owh..namemye OSPEK..rare laa jugak..kui3

..::tulip::.. mengatakan...

nice uniform to..
kat Jusco pun xder...
tpi berbaloi la...

:: IKLAN ::