:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Sabtu, 16 Juli 2011

bercerai sebab politik?

Salam.

Nak dijadikan cerita, satu pasangan suami isteri ni berlainan pendapat tentang politik. Biasanya takde laa gaduh kaw-kaw pun. Tapi akibat BERSIH 2.0 hari tu, diorang saling menegakkan pendapat masing-masing sampai bergaduh besar. Dan benda macam ni akan jadi setiap kali nak pilihanraya. Dan akhirnya, mereka sampai ke jalan penyelesaian iaitu bercerai.

Apa pendapat korang?


5 komentar:

Ayen... mengatakan...

klu ikutkan memanglaa kita xnak sampai jadi gitu kan tp masalahnya masa dieorg duk bergaduh tu kita xde kat situ so xtaulaa keadaannya mcmane....

e d a y u a t e h mengatakan...

kalo dh asyik gaduh bende kecik smpai nak cerai berai, takyah laa..baik cerai je..nmpak sgt tak syg..sbb bile kite dh syg org tu, timer je laa..dah tau org tu x suka, senyap je laa..nak bertekak buat ape? betul x.. :D

Anonim mengatakan...

so solution die cerai la ni?

Anonim mengatakan...

mslh utama dieorg sbnrnye saling memprovokasi...sound same2 sndiri sudah...yg duk sound smpai dlm fb 2 kenapa? itu la mslh dieorg.. :)

e d a y u a t e h mengatakan...

aikk..ni sape plak ni tahu smpai ke fesbuk2 laa bagai..takde laa plak state kat atas ni sound2 dlm fb..hahaha..jgn nak tokok tambah cerita ek..sekian.. :)

:: IKLAN ::