:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Sabtu, 18 Juni 2011

sorry to say, but SM*SH (I-POP) is much more better dari 24:7 (M-POP)

Salam and hai bloggers sayang.

Perlu ke kalau malas nak menaip tapi taip jugak? Tak perlu kan? Kan? Kan? Tapi itu orang lain. Bukan aku. Haha. Oke. Oke. Entry yang berkaitan dengan tajuk. K-POP? M-POP? I-POP? Pekejadahnya banyak pulak laa huruf-huruf ni kan? Meh nak explain sikit, but correct me if i'm wrong. 'K' is stand for Korea, 'M' is for Malaysia, and 'I' is for Indonesia. 

Sebenarnya, I am a little bit late to write an article relating to a new boyband in Indonesia called SMASH or most well-knowed as SM*SH. They consist of 6 members : Bisma, Morgan, Rangga and others (I don't know them so well). Tapi please take note disini bahawa SM*SH disini adalah BUKAN SM[star]SH dari Korea. Yang pure punya Korea laaa dan korang boleh klik [sini] untuk tengok. SM*SH yang aku maksudkan disini adalah daripada Indonesia. Boleh klik kat [sini]. Heh.

Tapi aku bukan nak kasitau korang yang SM*SH dari Indonesia ni copycat dari SM[star]SH dari Korea. Bukan. Bukan. Apa yang aku cuba nak sampaikan di sini adalah SM*SH dari Indonesia ni much more better dari 24:7 dari Malaysia. No offense ye untuk fans 24:7, tapi serius aku rasa meluat tengok dorang, I mean 24:7, joget-joget cam takde hala tuju. It's a big different  when I listening or watching SM*SH's video clip. Pernah jugak sekali aku tengok dalam tivi SM*SH ni buat persembahan, open-air punya tau. And they are like 'boleh tahan jugak mamat-mamat ni hensem laa jugak dan pandai menari laa jugak'. Compare to 24:7 yang aku tengok dalam  Youtube, rasa macam 'eh kau macam cik pon ada aku tengok sorang-sorang'. Boleh tak? Huhuhu.


SM*SH yang dari Indonesia ni walaupun gaya dorang takde laaa oke sangat pun tapi better laa daripada 24:7. 


Ewwwwwww. Korang nampak tak apa yang aku nampak? Camharem! T_T Korea laa sangat wat-wat comel macam tu. 

[SM*SH]

VS

[24:7]

Aku sangat-sangat berharap agar korang paham kenapa aku cakap SM*SH is much more better than 24:7. Huhuhu. Maafkan aku andai ada tersilap kata, terkasar bahasa, ada yang terasa. Errr, korang rasa macamane? T_T

2 komentar:

el_Finito mengatakan...

LOL. i didnt even know such group existed here in malaysia.

e d a y u a t e h mengatakan...

hahaha..so, be more up-to-date after dis.. LOL

:: IKLAN ::