:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Rabu, 08 Juni 2011

mungkin nanti time aku kahwin aku kena hantar wakil je. KUCIWA!

Salam and hai bloggers sekalian.

Malas nak berbasa-basi. Sebab benda yang sama aku nak cerita untuk 4 tahun berturut-turut. Yeahhh, 4 tahun beb! Apa yang 4 tahun sebenarnya ni? Apa kaitan dengan tajuk entry aku kali ni? Oke lah. Dengan rasa yang agak kuciwa, meh aku nak cerita.

Sebenarnya dah 4 kali berturut-turut aku missed majlis kahwin adik-beradik aku iaitu 2 orang kakak aku dan 2 orang abang aku. And know what, im the 5th. Sedih kan? Apa salah aku sampai aku dipinggirkan dengan sebegitu rupa? Sobs. Sebab. Sebab. Sebab cuti aku dengan cuti orang kat Malaysia lain. Setiap kali dorang buat majlis, mesti aku takleh balik. Time tu laa aku nak kena menghadapi segala jenis tok nenek ujian dari yang kena hitamkan bulat-bulat kertas jawapan sampai lah dengan exam practical. Dan dengan semangat yang waja aku tetapkan pendirian aku untuk tidak balik time diorang kawen. SALAH AKU KE? SALAH AKU KE? *menangis teresak-esak*

Bukan niat aku nak pinggirkan diri masa Kak Long, Kak Emma, Abg Murat dan Abg Epi kawen. Tapi nak buat cemane. Memang tak boleh nak balik. Nak suruh diorang tunggu aku balik cuti dulu baru nak buat majlis alamat tak sempat laa sebab biasanya cuti aku start time semua orang dan start sekolah dan start kerja. Daripada semua orang tak dapat balik, baik aku sorang je yang takde. Ye dak? Eiskkk. Tak dapek den nak nolong ehhh!! T_T

KAK LONG @ ERA MAYUZA (2008)

KAK EMMA @ ENDRO HAIMA (2009)

ABG EPI @ M. EZUAN SAFARI (2011)

ABG MURAD @ M. ERZAT SAUFI (2010)

Psssttt : Abaikan tahun abang epi dan abg murat kawen tu. Sebab abang murat memang langkah bedul. Tak sabar nak kawen awal. RAKUS! Hahahaha.

Korang ada nampak tak muka aku terselit kat mana-mana bahagian gambar? Takde kan? Serius weyh. Kalau takde muka aku, aku takkan letak pics ni kat dalam blog aku. SEHARUSNYA, dalam setiap gambar tu mesti ada muka aku sebab semua orang dah cop aku untuk jadi tukang kapit diorang. Wellll, adik kesayangan lah katakan. Hiks. Tapi tak sayang mana dah laa sebab aku tak pernah boleh balik setiap kali orang kawen. Sobs.

Pasni Aku rasa macam fine lah nanti aku nak kawen kat Medan je so that takde orang boleh datang majlis kawen aku sebab aku merajuk dengan orang lain. Sangat membalas dendam. T_T 

4 komentar:

Cik Ladies mengatakan...

semua baju-baju mereka cantik2!! dan diorang nampak sepadan.. haha.. Selamat Pengantin Baru Semua :D

Kyra mengatakan...

alaa. ciannye. dah tak de rezeki kan nak buat camne.

e d a y u a t e h mengatakan...

@cik ladies> pengantin dah basi semua tu..yg bru tu yg tahun 2011 je..sebab br minggu lepas buat.. :(

@kyra> itu laa..sabor je lee..huhu

nana riduwan mengatakan...

the 1st yang paling menarik hati nana.. :)

:: IKLAN ::