:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Senin, 06 Juni 2011

kenapa PELACUR?

Salam and hai bloggers sekalian.

Hari ni nak update entry yang suam-suam kuku je. Tanak hot-hot sangat sebab saya tengah sakit gigi. Errr. Oke. Ngak nyambung sih. Berbalik pada tajuk diatas. 'Kenapa PELACUR?'. Takde benda lain ke yang nak dijadikan perumpamaan. Haihhhh.



Wahai Dr. R, tau tak pelacur tu apa? Walaupun pelacur tu manusia dan seorang perempuan, tapi jangan lah disamakan pelacur seperti isteri-isteri. Ganas sangat perkataan 'PELACUR' tu. Huhuhu.

Fine lah. Setiap orang ada pendapat masing-masing, tapi adakah anda bersetuju bila ada yang berkata, 'weyhhhh, mak kau (atau kakak atau adik perempuan yang dah kahwin) nanti kena jadi pelacur lah. Dr R yang cakap macam tu.' Perghhhhh. Tak beragak!

2 komentar:

misz fae mengatakan...

fae pon tak sokong!
hmm..kenapa perlu samakan isteri dgn pelacur?

takde ke ayat or perkataan yg lbig baik lagi utk isteri..huhu

e d a y u a t e h mengatakan...

tau takpeeeee...huhuhu

:: IKLAN ::