:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Selasa, 14 Juni 2011

jom kita sunat budak-budak Indonesia!

Salam and hai bloggers.

Semalam dah janji nak upload pics sempena program sunatan masal @ program berkhatan beramai-ramai di beberapa buah kampung kat Medan, Indonesia. Untuk sesiapa yang tak baca lagi entry pasal sunat-menyunat tu, boleh klik kat [sini]. So, sekarang tak yah cakap banyak laa kan. Jom kita tengok betul ke aku pernah sunat budak. Hahaha.

sementara menunggu program dimulakan..semua orang tengah kesejukan.. :)

"tadi nama anaknya siapa pak? Irwan Syah atau Ariel?" 

intai-intai pulak..ajak masuk bilik, menangis! heh..

KAMI PASTI BISA!! [Berastagi, Medan, Indonesia]

beberapa anggota yang bertugas..

panitia makanan.. :)

err..tukang sunat tu orang panggil apa? lupa pulak.. T_T

pemerhati berjaya..haha

bersiap-sedia untuk menyunat

nasib baik tak nampak anu budak tu..kalau tak mau kena saman aku nanti..huhu

bersama senior di meja obat..senior ni nama dia kak ila..terer gila racik obat..dalam Malay aku lupa istilah racik tu apa..hahaha 

seorang lagi mangsa!! wahahaha *gelak evil*

"sakittt mama," kata si budak kepada si ibu.. 

antara AJK-AJK yang terlibat..err..tak sempat nak pakai name tag pulak yang ujung belah kanan tu..hahaha [Sidikalang, Medan, Indonesia]

Oke lah. Tu je antara gambar yang dapat dimasukkan kat sini. Banyak lagi sebenarnya, tapi malas nak sesored kan bahagian tertentu. Hahaha. So, korang haruslah percaya bahawa aku dah pernah sunat orang. Heh. Tata~~~~



5 komentar:

LUTFI SYAFIQ mengatakan...

kerenn dehhh. lucu bangat anak2 itu... hehe

bungaitucantik mengatakan...

wahh...sakit bangat tuh~

tukg sunt=tok mudim..

e d a y u a t e h mengatakan...

hahaha...kamu bisa yaa ngomong indonesia? :p

haaaa, tok mudim!! tenkiu2..bunga memang cantik!! :)

el_Finito mengatakan...

bukan tok mudim lah. nek mudim. lol.

e d a y u a t e h mengatakan...

ngehngehngeh..nek mudim laa plak kannnnn.. :p

:: IKLAN ::