:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Rabu, 08 Juni 2011

hebat gila weyhhh!

Salam and hai bloggers sekalian.

dok sabo weyhhhh nok balik!!

Hebat gila weyhhh! Bukan aku laa. Tapi Aznil Nawawi. Heh. Aku dengar dia ada tolong sorang mamat daripada membunuhkan dirinya. Errr. Walaupun aku ni bukan laa seorang pencinta seni, tapi aku still menghargai jasa-jasa orang yang banyak berjasa kepada orang ramai. Jasamu dikenang lah pokoknya! Banyaknya perkataan JASA disitu. Vocab hancusss!

Tapi tu laa, Pak Nil ni memang artis kesayangan aku dari dulu lagi. Dah laa ceria, ihlas, baik hati, tak lokek ilmu, penyayang, dan lain-lain lagi. Tom-tom Bak, Macam-macam Aznil, dan semua laa yang ada muka dia aku layan. Tak kisah laa orang nak cakap rambut dia kuning cacak-cacak ke, apa ke, yang penting, 'buang yang keruh, ambil yang jernih'. Ye daakk? Hehe.

Owhhh. Pasal Pak Nil tadi. Kalau korang baca mymetro, mesti tau. Dia selamatkan mamat tu daripada bunuh diri sebab mamat tu tensen along @ ceti haram asyik duk kejar dia. Pastu Pak Nil pun kasi laa seribu ringgit untuk si mamat tu bayar hutang along tersebut. Baiknya Pak Nil. :') Rasa macam nak jadi anak angkat beliau pulak. "Abah, mintak seribu. Tapi seribu ringgit laa. Kalau rupiah, orang ada sepuluh kowtttt." Heh. Ngak nyambung~

Pssstt: "Gua bukan ALONG, gua cuma mau tolongggg" Cessss!

Tidak ada komentar:

:: IKLAN ::