:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Rabu, 01 Juni 2011

"aku ni tak ramai follower" : ayat kesian

Salam and hai bloggers sayang.

First of all, nak tanya. Entry yang aku buat tak menarik ke? Takde orang komen pun. Sobs. Tapi takpe lah. Kita ni, bila buat something kena ikhlas. Tak boleh harapkan balasan. 

-encik boyfie dengan gaya yang sombong dan bongkak tak mau tengok kamera..takpe..takpe..huh!-

Oke lah. Just nak kasitau, aku dah tak boleh nak post entry hari-hari macam selalu. Sebab sekarang ni kena menghafal untuk skills exam. Banyak wooooo. So, kepada pembaca setia blog MORE THAN WORDS ni (kalau ada laa kan.. T_T), korang boleh laa usha entry aku yang dulu-dulu. Sementara nak update entry baru kan. Walau bagaimanapun, suka untuk aku nyatakan disini, aku tak bajet femes tau. Tak kisah laa orang nak cakap apa pun. Aku low profile jek. Sebab tu follower pun tak ramai walaupun dah bertahun-tahun aku berblogging. [Mana aku tahu pasal NUFFNANG dulu..sekarang je baru nampak..huhu] Oke laa babes. Got to go. Banyak lagi benda nak kena copy and paste masuk otak. Just wish me the best. 

Pssssttt: InsyaAllah aku balik Malaysia 25.6.2011. Weeeeeeeeeeeeeeee! ^_^ 

4 komentar:

enyheartsdiamond mengatakan...

followers sikit tak apa, janji kita bahagia meluahkan apa saja di sini :)

e d a y u a t e h mengatakan...

haha..tepat sekali! :)

azie.azureEn mengatakan...

haha ak pon tak ramai follower laa ayu.. janji ade yg sudi bace. hehe ;P

e d a y u a t e h mengatakan...

hehe..betul betul betul..rileks je la kan.. :p

:: IKLAN ::