:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Sabtu, 11 Juni 2011

Aku Nak Jadi Blogger Bertuah

Salam and hai semua!


Kalau tengok tajuk tu kan, haruslah berkaitan dengan puji-memuji blog sendiri. Tapi aku malu laaa. Hahaha. Tapi dah ada peluang nak puji blog sendiri kan, tak patut dilepaskan. Sooooo, tanak cakap banyak laaa. Ni antara yang aku rasa kenapa blog aku best. HEH. 

I think my blog is very simple dan ringan. So, senang PS nak datang sini dan usha blog aku untuk lihat entry untuk beliau ini. (dan mungkin dapat peluang untuk menang? siapa tahu kan? *tutupmulut*)

Dan selain tu jugak, blog aku takde lagu yang boleh buat blogger yang tak suka dengar lagu time blogwalking membuatkan mereka tidak memaki hamun blog aku dalam hati mereka. "Best nye blog ni. Dah la ringan, comel pulak tu." Errrr. Oke. Tiada kaitan.

Pastu kan, aku rasa blog aku ni berinformasi laa jugak. Nak-nak kalau berita-berita pasal diri sendiri. Heh.

Walaupun penulisan aku agak poyo, tapi masih lagi tidak melampaui norma-norma masyarakat. Walaupun kadang-kadang ada laa sikit isu sensitif, tapi takde laa sesensitif kulit yang sensitif. 

Okelah. Dalam malu-malu kucing ni banyak pulak aku terpuji blog sendiri. Wellll, aku memang obses dengan blog aku. Aku suka usha entry aku yang dulu-dulu. Rasa macam best jugak blog ni. Korang tak caya? Try laa. Hehehe.

ini blog yang best tersebut..hehe

Psssttt : Malam ni rasa macam sedih sikit. Tapi takpe la, nak buat cemane. Dah nasib. T_T

2 komentar:

waN Mohd Salim mengatakan...

thnks join

el_Finito mengatakan...

haha. yea. suka blog yang takda lagu. ada lagu takpa, tapi jangan autoplay or player tersorok. memang OUT!! haha =P

:: IKLAN ::