:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Sabtu, 28 Mei 2011

sila baca!

Salam and hai bloggers!


Entry kali ni mungkin tidak berilmiah (macam laa selalu entry aku berilmiah). Sobs. Dan sangat tidak berharga. Kalau korang menghargai hidup korang, sila jangan baca. Tapi kalau nak teruskan, meh nak kasi duit dua ribu. Ehemm. Dua ribu rupiah. Tettttt.

Setiap kali nak exam mesti rasa macam cenat-cenut. Walaupun aku tak tau cenat-cenut tu apa, tapi bunyinya agak comel. Tapi at the same aku malas sangat nak study mudy ni. Haihh, kalau otak laju macam The Flash tu takpe laa jugak kan. Ini lembab macam broadband AHA yang aku tengah guna sekarang ni. Dia laju time baru lepas bayar bil. Berakhlak sungguh perangai broadband ni. Huhu.

Bila laa nak balik Malaysia ni haa? Gayat dah aku duk lelama kat sini (kesalahan tatabahasa di situ). Dengan orang Indon yang suka carik pasal. Ni rasa macam nak jadi ikan pulak ni. Tapi nak jadi ikan mas cop! Badan ala-ala gilttery gitu. Orang pun suka tengok. Heh.

Well, i guess somebody out there memang menyampah with my writing. Ehhh, ada aku kisah? Hahaha. Fine lah! Aku pergi study. Tapi jap. Perut aku lapar. Nak makan biskut sambil tengok tivi. Tapi nak buat air milo dulu. Heheh. K laa, kawan-kawan. Tata!

Pssstt : Nak try buat tulisan tak bold pulak. Dan try untuk meminimumkan ruang entry. Semoga lebih ramai yang follow aku lepas ni. :')

2 komentar:

Ayen... mengatakan...

belajar elok2 semoga segala impian akan terlaksana,Amin...jgn bimbang kwn akan selalu follow blog ni,hehe....

edayuateh mengatakan...

aminnn~
ayen memang pandai amek ati org..sejuk sikit mata membace ade org nak follow blog ateh..hehe~

:: IKLAN ::