:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Rabu, 18 Mei 2011

POLITIK MALAYSIA? perghhhhh~ [versi 2]

[PENYERTAAN SUDAH DITUTUP. ENTRY DISIMPAN SEBAGAI KENANGAN. HAHA]


Salam dan hai sekali lagi.

Owhhh. Terlupa pulak aku pernah buat contest sebelum ni. Bukan contest pun sebenarnya. Just nak tau pendapat korang tentang politik Malaysia sekarang. Kalau tak tahu boleh klik [sini] untuk lebih tahu.

Memandangkan takde sebarang penyertaan, so aku rasa maybe bloggers tak berani kot nak kasi pendapat tentang politik Malaysia. Takut? Entah laa. Atau mungkin takde yang tahu pasal politik Malaysia sekarang. Anak muda laa katakan. Tapi mungkin jugak malas nak taip entry. Ahhhh, banyak kemungkinan actually. 

Tapi takpe laa. Nak cakap tak kisah tu, kisah jugak sikit. Sebab aku memang nak tau. Tapi nak usha blog orang politik yang biasa-biasa tu, macam ekstrem sangat diorang punya opinions. Aku nak tau opinions remaja-remaja yang atas pagar macam aku ni haa. Kenapa atas pagar? Hehehehehehehehe.

Oke. Oke. Malas nak cakap banyak. Sekarang aku nak bukak lagi laa contest tu. Tanpa tarikh tutup. Atau tarikh tutup bila aku dah dapat pemenang. Atau mungkin tarikh tutup bila aku dah balik Malaysia. Sebab time tu mana nak dapat hadiah dari Medan lagi kan? Hehehe. 

So, sapa-sapa yang rasa dia BERANI, jangan segan-segan nak join. Tiada paksaan. Tapi ada hadiah. *winkwink*

owhhh..muke tak boleh blaahh naik vespa..and tiada kaitan dengan entry di atas..

10 komentar:

Mohd Nor Quiyyum mengatakan...

ADUHH... gua lemah la nk ckp psl politik ni.. sbb gua ni under biasiswa.. haishh.. tp gua mmg minat politik...

e d a y u a t e h mengatakan...

hahaha...oke2..mengerti..sy pun under biasiswa jgak.. :)

Andy A.Fairussalam mengatakan...

Assalamu'alaikum.. :) salam kenal ya..
blogwalking sambil baca-baca sekaligus follow blog kamu, follow balik ya ke AndyOnline.Net ^_^

IFA Athirah mengatakan...

tu ar pasal.ekstrem siot opinion diorg! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

shopping2u mengatakan...

ha..

singgah sini :)

http://www.my-shopping2u.com/2011/06/jom-rancang-kematian.html

FOLLOWER 197

shopping2u mengatakan...

eh..silap, 198 ;)

jmput kembali

shiema sufian mengatakan...

alaaaaa, comelnye :)

sha my heart mengatakan...

malas nak buat pasal politik. sbb politik malaysia dah kotor sgt ni.

awak kena dgr dari kedua2 belah pihak dan fikir, mana yg baik.

yana halim mengatakan...

senang je. nak tengok mana2 pemimpin kena tengok anak isterinya dulu. adakah nampak seperti telah dipimpin dgn jayanya. jom fikir2kan....

e d a y u a t e h mengatakan...

ateh setuju dgn pandangan semua org..paperhal pun, yg baik jadikan tauladan yang buruk jadikan sempadan.. :)

:: IKLAN ::