:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Minggu, 22 Mei 2011

motor ateh kena curik!

Salam.and.hai.bloggers. (cakapdengantakdesemangat)

Apa perasaan korang apabila bangun pagi-pagi, dengan semangat nak pergi dengar ceramah, bukak pintu rumah, TIBA-TIBA!! Nampak pintu pagar terbukak. Kalau terbukak dengan cara normal mungkin tidak begitu terkejut. Tapi bayangkan kalau pintu pagar korang dibukak dari palang yang melekat tu. Dengan erti kata yang lain, pagar korang dah diangkat dan dibiarkan terbukak. Lepas tu, bila pandang tempat korang biasa parking skuter, TIBA-TIBA!! Skuter yang disangka masih ada untuk ditunggang supaya dapat pergi dengar ceramah rupanya dah menghilangkan diri. Ataupun dihilangkan. T_T

Sentap babe!! Sentap!! Auchhhh. SEDIH YANG AMAT. Motor yang baru setahun dibeli hilang sekelip mata. Tapi. Hurmmmmmm. Entahlah. Gambar pun tak sempat nak amek. Nombor plat (ke ejaan aku salah?) pun tak sempat lagi nak hafal. (Huh..dah setahun guna pun tak hafal nombor plat ke?? @_@)

Salah aku mungkin. Biarlah. Dah takde rezeki. Nak buat cemane. *airmatadanhingusmelelehleleh kemudian 'slurrrrppp!' dan 'gulp'.. EUWWWWWWW~~*


inilah rupa skuter EGO (atau kat Indonesia dia nama dia MIO) ateh yang hilang tersebut..sebijik sejibon macam ni..tambah debu-debu sikit dengan nombor plat yang ateh sendiri tak ingat..wuwuwuwuuwu

Psssstt : Ada sapa-sapa yang kenal bomoh siam? PM ateh oke. >.<


5 komentar:

eesyaheera mengatakan...

atehhhh, kesian kau. sabar, dugaan ni

e d a y u a t e h mengatakan...

sangat kesian...wuwuwuwu..insyaAllah..sedangbersabar.. T_T

Ayen... mengatakan...

huhuhuhu....(tumpang sedih) sabo jelaa yek nak wat guane.same2laa kite doakan semoge org yg 'terambik' tu akan terima balasannye nanti sbb menyusahkan ateh...

salwaismail mengatakan...

sabar je la. semua yg jd, ada hikmahnya.
:)

putus cinta : 7 don'ts

e d a y u a t e h mengatakan...

ayen> sangat menyusahkan..T_T terima kasih kerana sudi menumpang.. ehh? @_@

salwa> insyaAllah.. :(

:: IKLAN ::