:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Rabu, 11 Mei 2011

kisah "Chaiya-Chaiya" di Indonesia.

Salam and hi semua.

Malam ni macam tak boleh tidur sebenarnya. So, disebabkan internet aku dengan baik hatinya memberikan khidmat yang marvelesss sesangat yaitu tengok video kat Youtube tanpa buffering, aku pun ambil la kesempatan untuk usha video yang pernah hangat di Indonesia semenjak 2 3 menjak ni. 'Artis Youtube' di Indonesia udah berjamur tau gak? Errr, maksudnya 'bagai cendawan yang tumbuh selepas hujan'. Ada je artis baru yang timbul sebab video yang aku rasa biasa-biasa je yang dorang upload kat You Tube tu, tapi mampu menaikkan nama dorang (walaupun sekejap). Yang jadi masalahnya adalah video dorang buat tu macam hareemmm pun ada. Sangat laa biasa-biasa. Bagi aku laa. Tapi aku naik tensen bila fikir, cemana laa dorang ni leh femes? Even kalau nak compare dengan video-video matlutfi90 atau cikgushida atau sorang-lagi-aku-tak-ingat-nama-apa pun jauh lebih bagus dari dorang. Aku rasa laa. Tihihi.

"Chal Chaiyya Chaiyya Chaiyya Chaiyya.. Saare Ishq Ki Chaaon Chal Chaiyya Chaiyya.. Saare Ishq Ki Chaaon Chal Chaiyya Chaiyya.. Paanv Janat Chale Chal Chaiyya Chaiyya.. Paanv Janat Chale Chal Chaiyya" 

Korang ingat aku sesaja ke tulis lirik lagu tu? Haaa, meh nak habaq maiiii. Sekarang ni tengah hangat orang duk bercakap pasal Briptu Norman, seorang anggota polis yang sedang meniti nama di persada seni. Ceyhhhh, ayat mau gempak jek. Heh. Dia ni seorang polis je pun. Tapi oleh sebab video merepek yang dia buat tu orang sini ingat cambest, tetiba dia boleh femes kalah blog aku. Ehhhhh. Blog aku memang-tak-femes-oke. T_T Korang tau tak pasal dia ni? Kalau nak tengok video apa yang dia buat tu, boleh klik kat sini

"Gaya khas India seperti gerakan tangan memukul-mukul kebawah dan tangan yang menengadah keatas mirip orang berdoa berhasil menyita perhatian publik dalam 2 minggu terakhir ini. Bahkan anak-anak kecil saja sudah hafal menyanyikannya bak seorang Sahrukh Khan dalam adegan bernyanyi ciri khas film india kebanyakan. Tak heran juga para pedagang VCD bajakan meraup hasil panen yang luar biasa besar untuk ukuran CD penyanyi lokal. Sungguh berkah pagi pelaku pembajakan."-bernama-

Korang boleh usha betapa ehemnyaaa video yang dia buat sampai boleh femes macam Datuk K. Betulllll!!! Sekarang ni nama dia tengah melonjak kat Indonesia ni haa. Pantang jumpa dia je mesti ada orang ajak ambil gambar. And boleh dikatakan semua rancangan gosip-gosip kat Indonesia yang ala-ala Melodi tu duk ganyang, ehhh, tayang muka dia. Pekejadah ntah. Kalau hensem takpe laa jugak kan. Apa? Korang ingat dia hensem? Heh. Try tengok dulu!

hensem ke macam ni? hensem ke? @_@

Tapi Briptu Norman ni memang giler kentang. Dah jadi macam artis pulak. Banyak majlis orang duk undang dia nyanyi lagu 'Chaiyya Chaiyya' tu. b*uhsan gilewwwww~* Euwwwww. :D And banyak masuk tivi jugak. Interview kalah Datuk K!! *asal aku asyik sebut Datuk K nih? (-_-')*

"kenapa Mas Norman gaa nyanyi aja lagu Keong Racun? Kan lagi eunakkk?"

Best kan jadi Briptu Norman ni? Kejap je leh femes. Kalau macam ni laa, nampak gaya blog aku pun kena upload masuk You Tube aaa. Aci tak? Hehehehe.Tapi tapi. Sekarang ni dia dah macam tak mau terlibat dengan dunia artis. Everytime nampak kamera dia akan melarikan diri. tak macam dulu dah. Tapi apa yang aku dengar kat tivi sini, dia ada buat satu kes sebijik macam Nabil Raja Lawak. Tapi kes Nabil tu aku tak cakap dia yang buat tau. Aku cakap kes dia sama je. Korang mesti dah boleh teka kan? Hihihihi.


ehemmm.....

Oke laa. Tak mau cakap apa-apa lagi. Baik aku masuk tidur dulu. Chowwwww~


Tidak ada komentar:

:: IKLAN ::