:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Jumat, 20 Mei 2011

Fatin Liyana lagi.

Salam and happy weekend bloggers sekalian.


Heh. Takde tajuk lain ke nak buat? Such a lame guna nama orang untuk naikkan traffic blog. Ehhhhhh, tak laaa. Kali ni aku just nak cerita-cerita. Bukan pasal FL pun, tapi mungkin ada kaitan dengan FL. 

Hmmm, aku tau ada yang tak percaya aku pernah hangout dengan FL. Apa korang ingat aku ni tak layak ke nak keluar dengan FL? Huh. Tak patut. Tak patut. T_T

Sampaikan ada yang cakap "Ehhh, betul laa FL. Ingatkan tipu tadi." Hahaha. Sebagai seorang insan yang berhati waja, aku memang suka bila aku dapat menegakkan kebenaran. 

Heh. Aku ingat nak buat satu entry cakap FL komen blog aku. Tapi malas pulak nak print screen dan edit dan upload gambar tu kat blog aku. Gambar apa? Alaaaa. Gambar yang selalu orang buat bila FL komen blog dorang. Tak tahu ke? Oke. Oke. Meh nak tunjuk satu contoh.


typo disitu : "backlink blog ayu ok hehe"

Opppssss. Tanpa sengaja aku telah upload gambar FL komen blog aku. Eisshhh. Bagaimana hal ini boleh terjadi. Sedangkan aku dah tekad tanak kecoh-kecoh pasal benda ni. Heheh~ Oke lah. Dah alang-alang ni kan, boleh laa korang tengok aku and the gangs hangout dengan FL kat sini.

Tapi sebelum tu nak tanya. Apa komen korang kalau aku nak buat satu entry pasal FL yang aku kenal sepanjang aku keluar dengan dia. Special quest for FL's fans. Haaaa, cemano tuh? Komen-komen! 

2 komentar:

eesyaheera mengatakan...

buat la entry pasal FL tu. aku sokong :P

e d a y u a t e h mengatakan...

sokong eh? hahaha..tengok laa kalau ada masa..tak pun tunggu FL update entry pasal ni.. :p

:: IKLAN ::