:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Selasa, 31 Mei 2011

aku rasa macam !@##%$^ masa taip entry ni.

Salam and hai bloggers.

i love girl in red and black!

Walaupun korang tak tanya, tapi nak kasitau jugak. Aku tengah sakit gigi. Serious sakit. Gigi molar nombor 3 aku yang baru nak tumbuh ni tersekat kat gusi. Sakit nak mamphh oke. Even mengadu dekat bakal doktor gigi @ Encik Boyfie, tapi sakit tak berkurang pun. Adakah ini bermakna Encik Boyfie bukan seorang bomoh sakit gigi? Merapu! Ciss.

Oke. Meh nak cerita. Dont worry, peeps. Its not about my killer teeth Heh. Ni pasal benda yang agak !#$#%^^ yang aku nak share dengan korang. Tadi tengah menangis-menangis sebab sakit gigi, aku lepak depan tivi. Aku pun tengok laa Opera Van Java kat TRANS7. Harapan aku supaya fikiran aku tak fokus pada gigi yang sakit tu. Opera Van Java? TRANSTV? Pekejadah laa pulak kan. Oke. Yang mana tak tahu aku belajar kat Indonesia, korang boleh check profile aku sekarang. So takde laa lost sangat bila aku terPOYO guna ayat atau perkataan Indonesia kat dalam entry aku. Heh.


Opera Van Java ni semacam Senario laa. Tapi students Malaysia tak ramai yang tengok. Sebab tak paham. Orang-orang yang boleh terima lawak bodoh macam aku je yang boleh gelak guling-guling sampai menangis bila dengar pelawak-pelawak kat OVJ tu. Hahaha. Nak tergelak pulak bila teringat lawak dorang.Tadi ada beberapa benda yang aku rasa macam !@#$%. Nak tau? Oke. Meh nak kasitau.

Tengah-tengah dorang mempersembahkan cerita pasal 'Ini Jinku Mana Jinmu', sangat tiba-tiba dorang boleh main teka-teki. Memang sangat takde kaitan dengan jalan cerita tersebut. Walaupun macam bodo gila, tapi itu yang lawak. Ngahahaha. Antara teka-teki tersebut adalah: (dalam Indonesia tau..sebab jawapan dia ada yang bahasa Indonesia je guna..hehehe)

1) Ada 8 biji papaya (betik) yang mahu dijual. 4 daripadanya udah dijual. Berapa yang tinggal untuk dijual? 

2) Ada 15 ekor ikan di dalam akurium. 5 ekor udah mati. Tinggal? 

3) Ada 12 ekor ikan di dalam akurium. 2 ekor mati. Air akurium bertambah atau berkurang?

Mungkin ada yang boleh jawab ni. Tak boleh? KORANG MEMANG LAWAK!! Hahahahaha.

andre-sule-porto-nunung-ajis

Psssst: Jangan jawab soalan ni time korang tengah marah. Sebab bila korang marah, ada enzim yang bernama trytophan hydroxylase yang akan menurunkan IQ korang. Peace! :)

hahahahaha..

Tidak ada komentar:

:: IKLAN ::