:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Jumat, 29 April 2011

entry medic skettt~

Salam dan selamat hari Jumaat semua! ^_^

Aku dah ketandusan idea ni. Camne nak kasi traffic blog aku up macam blogger yang femes. Payah betul. Hehehe. Entry pulak cikai-cikai. Tapi niat dalam hati ni melangit tinggi. Dapat cash-out Nuffnang sekali pun takpe. So, aku macam terfikir laa nak buat entry yang medic-medic sikit. Alang-alang dah ada ilmu sikit pasal dunia kedoktoran ni kan. Tapi tapi. Aku rasa macam malas pulak nak translate lecture notes dari Bahasa Indonesia ke English. Payah nak copy paste nanti. Hahaha. Idea songsang. 

Sekarang batch aku, students 3rd year dari Fakultas Kedokteran Universitas Sumatera USU tengah kecoh pasal  kena buat KTI @ thesis @ proposal penelitian. Haaaa, sikit punya mencabar pekerjaan tersebut. Tapi aku taknak buat tajuk entry ni 'THESIS' or 'KTI' or 'PROPOSAL PENELITIAN'. Sebab aku tau takkan ada orang nak baca punya laaaaa. @_@

Oleh sebab entry aku kali ni macam medic sikit, pekate aku hidangkan korang dengan hasil penelitian aku?
-
-
-
-

haaa..ni laa muka depan aku punya proposal penelitian. ^_^


ini pulak lembar persetujuan untuk lecturer aku..kalau dia sign means aku punye proposal ni dah mantap laa..dah boleh present time exam nanti..mantap laa sangat kannnn~ huhu


ni BAB 1..tak boleh laa nak copy semua..kang ada orang tiru..penat tau aku buat sendirik! *bajet sungguh!*





ni pulak BAB 2 aku..kena citer everything yang berkaitan dengan penelitian yang aku nak buat..capek kaliiii bikin yang ini! T_T


BAB 3..aku pun tak tau pekajadah aku buat benda ni..tapaham tapi malas nak belajar..asal siap sudaaa..kuikuikui



ni pulak BAB 4..


Oleh sebab dah magreb dan aku pun tak mandi lagi, so aku terpaksa laa mengechowkan diri sendiri. Nanti ada masa aku explain sikit pasal benda alah ni. And adalah menjadi satu kewajipan korang untuk baca entry aku tersebut. Walaupun entry aku tak best, tapi entry aku berunsurkan medic oke. Ilmu tuuuuuu. Ngehngeh~

Oke laa. Cau cin cau~!! :)


Psssstttt : Aku memang sengaja buat gambar tu bertindih, sebab kalau buat kecik sangat korang tak dapat baca. And at the end, mesti korang cakap aku tipu. Setakat taip BAB ! besar-besar, isi semua 'qwertyuiopasdfghjklzxcvbnmblablabla.' Orang bukan dapat baca pun. Paham tak apa yang aku cuba sampaikan ni? Kalau tak paham, sila tanya oke. Aku malas nak eksplen panjang-panjang kat sini. :p

Tidak ada komentar:

:: IKLAN ::