:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Senin, 23 Agustus 2010

tagged.again!


salam ramadhan..

untuk kesekian kalinya..IM TAGGED! hahaha..untuk tidak membuang masa,marilah kita sama-sama mengerjakan tag tersebut.

award ini telah diberikan oleh 2orang ahli [F][A][N][W][I][M] iaitu Nadia [N] dan Ida [I]..
walaupun masih orang yang sama yang mengetag saya,tetapi mereka tetap berharga buat saya..

dan saya akan cuba untuk mereply tagged mereka..ngeeee~ 

dan seperti biasa,sesi soal jawab akan dimulakan..

soalan Pertama
7 mknan/mnuman feveret bukak pose
1. nasi lemak
2. ayam goreng
3. air soya
4. milo ais
5. kuih pulut
6. maggi
7. kurma
*dan selalunya,6 yang pertama itu hanyalah angan-angan..yang biasa ada atas meja makan time berbuka adalah yang ke-7*

soalan kedua
tag 5 orang atau lebey
*dan saya amat mengetahui bahawa orang-orang yang ditag di atas tidak akan mereply tag saya ini..saja mahu memfemeskan blog mereka..sila klik ye~ :)*
soalan ke tiga
secara purata, setiap kali pegi pasar ramadhan, berapa RM yg akan habis?
owhhh..maaf..saya tidak menggunakan matawang RM sekarang kerana saya lagi berada di Indonesia hingga Hari Raya..jadi,tiada jawapan untuk soalan tersebut [sedih! :( ]

soalan ke empat:
makanan atau minuman yg wajib anda beli tiap kali pegi pasar ramadhan.
 setakat takde lagi yang wajib..sebab biasanya beli apa yang ada je..maklumlah..bukan kat Malaysia..kalau kat Malaysia,boleh jugak nak jawab MURTABAK~ [rinduuuuuu!!! :( ]

agak sedih nak jawab soalan-soalan yang dikemukakan..tapi takpe laa..tx for tagging!! :)

2 komentar:

iday mengatakan...

hehehe,,sabar yer,,,bila abis blajar nanti ler beli+shoppg bazar.:)

siti noor edayu bt endut mengatakan...

hihi..tx lalim~ nanti abis belajar kite bukak pose same2 keyh.. *tingginya angan2.. :p*

:: IKLAN ::