:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Selasa, 10 Agustus 2010

its nothing.but.extraordinary.

salam ramadhan.

syahdu hati..terngiang-ngiang suara pa' jadi imam time solat terawikh kat masjid..dah 8 tahun tak bukak puasa hari pertama ngan family..

*************************************************************
maa nanges sebab rindukan anak-anak dia yang jauh..aku nanges sebab rindukan maa..pa' sebok hantar sms selamat berpuasa kat anak-anak dia di perantauan..kak long pon sama..sayu pon ada nak reply mesej-mesej tu..

************************************************************
aku mimpikan family 2,3 hari berturut-turut..patut lah..pa' demam rupanya..dah seminggu dah..mesti sebab sedih hantar aku balik sini minggu lepas..hopefully lepas call tadi dia akan sembuh..rindu pa'..

**************************************************************
it makes no sense when u say im not pretty,im not that feminine,im not eligible for u and others..but its hurt when u ignore me,at the time you know that i need you..

*************************************************************
sesungguhnya niat itu penting..nak puasa sebab nak diet..bukan sebab nak dapat keredhaan Allah..nak buat baik sebab nanti orang akan balas balik..bukan sebab nak dapat rahmat Allah..tanak buat bende jahat sebab tak reti buat bende tu..bukan sebab nak elak bende yang tak elok,and nak dapat redha Allah..

************************************************************
cukup lah dulu-dulu aku buat jahat..tapi jangan sebab benda lama,korang nak judge aku sekarang..bagi masa untuk aku muhasabah diri..bagi masa untuk aku bersendirian..bukan niat untuk mempersendakan niat orang lain,tapi aku kena kuatkan niat aku dulu..

************************************************************
biarlah orang nak cakap apa..yang penting,selagi aku rasa aku boleh tahan,aku tahan..

SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK

Tidak ada komentar:

:: IKLAN ::