:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Selasa, 18 Mei 2010

tensen.ahh.

salam.

owh.ade entry baru lagi. 
*perlu ke cakap? :|*


tiket flight tak beli lagi.
beli lambat-lambat nanti abes la kopak duet bapak aku.
ingat murah ke?
usu laa ni.
lambat sangat keluarkan jadual cuti.
ade ke patut aku pegi tanye jadual cuti.
tapi die bantai pegi tunjuk bile kelas start balik.
dan yang penting bile nak kena bayar SPP @ yuran.
cam hareeemmm.
mata berduit sungguh!

pastu kan.
aku ade exam next week.
study pulak kadarnye sangat laa ala (ala kadar).
letih la nak study banyak-banyak.
usu laa ni.
eh,usu pulak yang kena.
hahak~

abang aku dah selamat jadi husband orang.
(bukan ke biasanya isteri ke yang selamat? :|)
nanti aku upload pics beliau yang rakus.
tak sabo-sabo. >:)

next week exam.next month balik.
tapi fikiran lebih kuat pada next month.
aduyaiiii.
letih letih.

ade lagi.
one of my best friend nak kawen
ingat lagi nama FANWIM?
ade dalam my previous post.
haaa,si N @ nadia tu yang nak kawen.
tapi sayang sesayang sayangnye,aku tak pat pegi.
hancur hancur hancur hatiku.
hancur hancur hancur hatiku.
hancur hancur hancur hatiku.
hatiku hancur.
huhuk~

dah laa.
tetiba rase sebak.
malas nak taip.
geram nak tekan BACKSPACE lama-lama.
sampai page ni kosong balik.
tapi takpe la.
lepas ni tekan Control+A
amek font Trebuchet.
pastu nak klik Publish Post.
cepat cepat.
sebelum berubah fikiran
iyarghhhhh!!!

ok dah siap~
jum post.
hahak.
berjaya! :)

2 komentar:

cik idaY mengatakan...

lor..ayu xpegi ker??xcuti er msa tu??ida tak kompem tapi mmg nak pegi sangat ni..nak jper mmber lama..huhu..tapi xdpt jpe ayu..huhu

p/s:dia kwen dlu dr kita..huhu

siti noor edayu bt endut mengatakan...

huhuhu..kalo boleh aku pon nak g sgt2..tapi aku n farahain x stat cuti agi time tuh..aku balik 19.6..farah balik 24.6..mmg takde rezeki ktrg nak tgk nadia naik pelamin..huhuhu..sedih3~~ takpe laa..ida jumpe yang lain2 dulu..nnt kalo ade sape2 kawen and aku leh pagi,kite jumpe keyh.. ;)

p/s: kan dah ckp dulu..nadia akan pling awl kawen..hihihi

:: IKLAN ::