:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Kamis, 05 November 2009

riang ria remaja 5 AL-FARABI

salam..
haaaa..dengan excitednye aku mengupdate blog lagi..hihihi..beelah dengan slamber mengantoikan muke aku n da geng mase mude remaje atau budak2 (skarang msih mude okeyh)..bukan pe..suke aku bile tgk balik sumer pics yang diupload oleh beelah kat fb..tx beelah..mu meme otai 5f..hahaha..dan alang2 dh kantoi,aku pon dengan sukarela upload plak lam blog ni haaa..suke3~~ rindu tahap gaban kat dorang..dan rahsie sulit kerajaan yg perlu disembunyikan akan diberitahu kemudian~~ syiiooookkkk~~!! :)

aku n ojai (giler buruk dinding..nak wat cane..kelas tepi toilet..huhuhu)
tudung giler kembang..hahaha

muke sangap+ngatuk time prep malam..hihi
ni laa tudung aku pesen dulu2..hua3

dr bawah ke atas ke kanan : me-fatien-iela-ojai-syamin

ptot prep malam tp dah jd mjlis hari raye plak
siap ngan kueh raye lak tu
br balik cuti raye laa katekan..hahaha

ni laa diantara wanted mktab
mesyuarat agung mafia MRSMKL >:)

ni kalo cikgu tgk kompem kne lempang sorg 3~ :)

bile alfarabians melepakkan diri

da havockiest farabians

btw,aku nak amek name kelas tu haa
tp tak nmpak plak
bkn nak amek muke minah 2 org ni
muna-beelah

sebok sumer nak amek pic
budak2 btol
hahaha


complete set
muke minah2 yg slalu buat kecoh kat blakang kelas

kami lagi
perempuan-perempuan jelita di 5 alfarabi
berdiri : farah-beelah-muna-eila-ojai
duduk : fatien-me

weyyhh..bawah sket..kang cikgu nmpak mati woiii
muke aku control muke suci..hihihi

me n muna

deskmate merangkap geng
me n fatien
rahsia kerajaan : mostly gambar adalah hasil dari kamera HENFON beelah..dan kami,pelajar MRSMKL dilarang membawa henfon ke maktab..tp nak wat cane..beelah kan otaiii kelas..aku baek..tak bawak fon (padahal fon aku kne rampas :p)

2 komentar:

ainaaamira. mengatakan...

wakakakaka.
zaman moda modi.
hahahaa~

siti noor edayu mengatakan...

ainaa> ha ah..hahahaha

:: IKLAN ::