:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Jumat, 11 September 2009

sabar..

salam..

'sabar itu separuh daripada iman'
biar lah org nak ckp ape pon...biarlah org nak kate ape pon..mulut tempayan boleh gak ditutup..mulut org susah laa..ngah tido pon leh terbukak..ni kan plak time sedar..peoples talk bhind you..its normal..biase laa idup..baik ke buruk ke dorg ckp..bersabarlah..think positively,even its hard to do..nak2 time hati tak berape nak sihat..jgn pk bnde bukan2..zaman kanak2 dah lame berlalu..skug dah besar..dah mumayyiz dah pon..no need to think bout da lil probs..byk lagi masalah laen yg perlu dipikirkan..tegas sket ngan perasaan sendiri..try to control urself..jgn layan sgt perasaan yg tak brape btol..even sometimes perasaan tu btol,tp takpelaa..sabar jee..tu je yg boleh dilakukan skrang..things will change..no matter how hard u try to stay da same,but it ll change..cepat atau lambat,ia tetap akan berubah..elakkan dr pk yg bukan2..no one is prfect..so they are...dunt worry..watever happen,just be strong..sabar..kuatkan semangat..one day,ko akan sedar ape hikmah di sebalik sumer yg berlaku..pk positif..bukan senang nak kembalikan suatu keadaan yg dah berubah..keadaan bukan sesuatu yg ko boleh btolkan sme seperti yg sebelumnya..sikit ke banyak ke,pasti ade yg akan berubah..lame2 nnt ok la tu..even ia takkan same as bfore..just think positive and trust urself~~
dah tau nak buat ape,nak ckp kat sape...
done~~

2 komentar:

nabil fizri mengatakan...

gamat kan jiwa.
jangan bia bengkak.

siti noor edayu mengatakan...

ya2.im trying~~

:: IKLAN ::