:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Minggu, 13 September 2009

kalo lah die tau

salam..
(all in malay)
malam ni sye kecik ati..
sangat kecik ati..
hari ni sye teringat kat die..
sye pakai bju yg die kasi..
sye tuka status sye kat myspace..
sye pon tak tau knape tetibe sye ingat die..
padahal dah lme sye lupekan die..
sgt lame...~~
ttbe mlm td ade org komen2 kat 'bukumuka'..
walopon bukan gmbar dan nme die..
tp sye dpt rse tu die..
komen die yg mule2 pon sye dah dpt agak..
sye pon tak tau nape sye yakin tu die..
dan sye tau die tau sye kenal die..~~

tp bile die tau sye dpt tau tu die..
n reply komen die yg mnyakitkan ati tu..
ttbe jgak die marah2..
die ckp macam2 kat sye..
padahal sye tak buat ape2 pon..
tu laa kali pertame sye msg ngan die..
slepas berbulan2 sye ngan die tak berhubung..
sbb tu sye tak paham kenape die nak marah sye..
bile sye tnye die maki sye balik..
ape salah sye sebenarnye??
die dah bnci sye ke?? atau sye mmg ade buat silap ngan die? tp seingat sye,sye dah lame tak berhubung ngan die..sgt lame..pelik kan?? tp takpe..walopon bkn slah sye,sye tetap mintak maaf ngan die..harap die maafkan..hurmmm~~
sye tak paham..
btol2 tak paham..
sye tak paham knape sye perlu terase..
sye tak paham knape sye perlu sedeyh..
sedangkan die bukan sape2 pon..
bkn sape2 lagi..~~
kalo lah die tau pe yg sye rse ari ni..
kalo lah die tau sye tak pernah bncikan die..
kalo lah die tau yg sye pernah rindukan die..
kalo lah die tau takde org pernah ganti die..
kalo lah die tau~~~
tp satu je yg sye nak die tau..sye dah tak syg die lagi~~~~~
p/s: sye bkn jiwang..sye jus sedeyh sbb org marah sye tanpe sebab..kalo awk jd sye,mst awk sedeyh jgak..~~~

4 komentar:

MX mengatakan...

r u ok?...
spe die tu?...ex ek?...
neway life goes on k...

siti noor edayu mengatakan...

hermm..lebeyh kurang laa..
tx neway~~

ainaaamira. mengatakan...

hurmmm. siape ni ayu? which one?

siti noor edayu mengatakan...

ermmm...sape lagi kalo bukan mamat yg duk kutuk2 aku kat chat box tuh..tgk kat situ la kalo nak tau..~~ :(

:: IKLAN ::