:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Jumat, 21 Agustus 2009

ramadhan tiba lagi~~

Salam...


alhamdulillah..syukur ke hadrat Allah SWT kerana dengan limpah dan kurniaNya, serta dipanjangkan umur olehNya, dpt lagi kite sumer merasai nikmat berpuase di bulan Ramadhan yg penuh berkah ini.. (btw,u can call me Ustazah Edayu now.. :D)


bulan Ramadhan menjelang lagi..tapi aku dengan penuh sayu dan redha berpuase di negara org..ye laaa...mak ayah adik beradik sumer kat mesia..aku kat indon ni terpakse laa menahan perasaan terliur nak bukak pose ngan family..n yg penting nak bukak pose ngan juadah maa aku masak.. (maa,kak noor nok balik..nok makan bubur tepung getel tu..sedeyh weyhhh lookkk~~ wuwuwuwuwu :'( )


esok hari 1st pose..perasaan sayu macam esok nak raye..(kalo terpakse raye kat medan jgak laa..) tp kalo raye kat sni alamat ade yg terlajak tdo smp ke tgahri ni..sje nak cver tanak kasi sedeyh..huhuhu...seb bek la raye ni aku balik ..n hopefully balik sperti yg telah dirancang..jangan laaa jadual kelas bertukar plak...AKU NAK BALIK RAYE OKEYHHH~~!! :


esok stat poser...tak tau laaa nak makan ape..megi Ruski ade lagi 3 bgkus..megi kari ade lagi stu dozen..terpakse laaa abeskan stok megi..hihihi..takde laaa sampai camtu skli..cam sedeyh la plak kan buat ayat macam 2..ngeh3..kalo cam2 laaa,gamaknye aku balik raye nnt,leh offerkan diri sendiri untuk dibuat sup tulang sempena hari raye.. (hiperbola berlaku disini)..nnt petang2 mst kua citer Upin & Ipin..tak silap aku kat channel TPI..femes wooo budak2 tu kat sini.. :D


esok dah mule pose...mulut telinge kne jge..kelakuan kne jage..pokoknye (bukan tumbuhan)sumer bnde laa kne jge untuk menjage keberkahan bulan Ramadhan Al-Mubarak ni..hihihi...untung2 leh jumpe ngan malam lailatulqadar..aminnnnn...


istimewa buat pa',ma,kak long,abg long,harith,kak emma,abg ngah,abg epi,abg murat,ezawadi,ezazul,ellya ngn ezham..kak noor disini nak ucap SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASE..ellya ngan ezham,poser bia laa bersungguh sket..ni dok..bgn sahur bukan maen..tp org azan zohor sek2 mu buke doh..dok rok cetom~~ :p


pade teman2,selamat berpuase diucapkan..tak kire dimane anda berade..yg jauh dr mesia tu,sabar2 la ye..aku paham cane perasaan sayu tu hadir..huhuhu (sedeyh kembali..iskkk3)


sebelum stok air mate aku abes..nak jgak berpantun sket..hihihi..ni die..


anak ayam lari berkeliaran,
di kejar adik di dalam taman,
selamat datang bulan ramadhan,
semoga mendapat pahala berpanjangan....

aiceyhh,bermadah pujangge lak aku di malam2 ramadhan ni..k laa..nak g siap2 untuk semyang terawikh lak..tak tau laa sape nak jd imam nih..nak kua g masjid jauh sgt..aihhsss...naseb laa duduk di perantauan..




k laaa...akhir kate.. SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA DENGAN PENUH KHUSYU' DAN TAWADDU'..INSYA ALLAH..amiinnnn~~



wassalam....

Tidak ada komentar:

:: IKLAN ::