:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Senin, 06 Juli 2009

tensen2~~

salam...

urghhh..pening2 memikirkan sal yuran nih...cane laa felcra leh byr lambat nih??huhu..hermmm...kang kalo tggu felcra bayar alamat sebulan laa aku tak leh nk msuk lab..dah la sem depan ade skills lab lagi..nak mampos ke ponteng?? tp aku bkn ponteng..aku tak d benarkan masuk..sbb yuran tak bayar...huhu...tp kalo aku byarkan dulu..tkut nnt felcra g bantai bayar kat agen camne?? den dorg trus bayar kat usu?? camne?? mati la aku..2 kali byar yuran..tak banyak pon...RM10,000.00 je lebeyh kurang..tak waras ke aku ckp camni nih?? errrkkkk~~!! sbb banyak la aku tkut..kalo stakat seploh hengget aku tak heran..adik aku pon oleh tlong byarkan dulu..n nak 4 kali bayar pon takpe..ini......................................aihssssss~~~
kalo tiap2 sem nak kne bayar dulu,tak gune laa aku mntak tajaan die..kan3?? (even dpt balik duet..tp terpakse kumpulkan duet jgak..huhu) mne nak cekau..isk3
p/s : kepada En. FELCRA,tlong lah pelajar tajaanmu ini...huhuhu

Tidak ada komentar:

:: IKLAN ::