:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Selasa, 19 Mei 2009

amek ati...

salam...

[ini amy]

td amy marah aku...aku takot kalo amy marah..sebab nnt aku takleh nak mkn..sebab nnt aku kecot perot..sebab amy marah..

td amy marah sbb aku kantoikan die ngan tak sngaje lam fb..

dh 2 kali..2 2 tak sngaje..hihi

amy,aku mintak maaf..im sorry,mere piyare..janee doooo~~~ [background music: im sorry-hindustan]

amy,btol aku tak sngaje..org trgganu ckp 'dok sengeleng sket abuk pong...' :D

jnji aku tak buat dah len kali..dis i promise u.. [bckground music: this i promise u-NSYNC]

tp die mrah kejap je..die bkn marah tengking pon..juz potpet2..tp aku tkut jgak..wuwuwu

ni la amy yg mem'potpet2'kan aku td..


[syarifah emirlia bt sawaludin : die comel kan..sape nak nnt mintak no tepon die ngan aku..hihihi]

[p/s: amy takleh mrh aku dh tau..ko dah femes skarang..tu pon kalo ade org belek aku nyer blog laa..ngeh3~~]

Tidak ada komentar:

:: IKLAN ::