:: UWANG ::

:: IKUTAN YUKK! ::

Minggu, 05 April 2009

homesick..

salam..
sgt borink mlm nih..
sampai x terase yg skug dah lewat malam..
ni ke perasaan org yg duk lam bilik seharian??
huaaaaaa~~!!
dan utk x terus memboringkan dri sndri,aku pon usha laa fs n blog kakak2,adik2 n abg2 aku..
hermmm...sgt rindu kat dorg..
n aku tau dorg pon rindu kat adik@kakak dorg nih..
depan2 mte nak ckp kan..
(mmg geli telinge dgr..hahaha)
tp cam agak sedeyh bile jumpe sepatah ayat nih..
nape nk kne cmparekan aku ngan org len??
tau laa aku blaja kat indon jek..
tak jauh pon..
tapi perlu ke??
ye laa..
INDON je pon..
tp mcm tak perlu jgak nk cmpre..
terase laa..
kang dok balik dumoh kang..
maeng cmpare2 gni ehhh..
huhu..
aahhh,lantak laa org nak ckp ape pon..
yg aku tau..mak bapak aku tggu aku kat umah...
tggu aku dpt title doc lu..
skug xmo ckp lebeyh2..
tp..kot ye pon aku blaja kat indon jek..
takyah laa nak cmpare2..
tak perlu kan??
perlu ke??

*agak terase ngan mu*

1 komentar:

BiNtUn QaMaR~ mengatakan...

salam. terasa dengan sape tu? sabar yep! jgn sedey2 tau. biasa la tu lumrah hidup.

:: IKLAN ::